divendres, 7 de juny del 2013

8.Xarxes mòduls transformats




Aquesta activitat tracta de fer un mòdul a partir d'una figura geométrica. El mòdul ha d'encaixar amb si mateix de totes bandes. I això és el que hem fet.


Per començar l'activitat vam haver d'escollir la figura geométrica en la qual fer el mòdul. Jo vaig escollir el cuadrat. I desprès vam haver de fer proves per veure que podiem fer. Jo vaig decidir fer una papallona.
Jo vaig traslladar la part d'adalt a la part baixa y la part de la dreta a l'esquerra i tot seguit, vaig fer-ho amb un tros de cartolina per veure si encaixaria.





Tot seguit vaig començar a fer el mòdul a la làmina. Mentre tant, jo, anava pensant que faria a part de la papallona. I vaig decantar-me per fer la papallona a sobre d'una flor.



Vaig estar pensant com faria tot el dibuix, es a dir, quins materials utilitzaria per fer el mòdul. I llavors vaig decidir fer la papallona amb cartolina i la flor amb temperes.



Vaig començar fent les flors, primerament, la part d'endins, per desprès fer els pètals.


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Vaig fer totes les flors, amb els pètals repassats amb pilot lila, i mentre s'assecava vaig fer totes les papallones a cartolina rosa amb el "pal" fet de retolador daurat. 







Per finalitzar la làmina, vaig enganxar totes las papallones al seu lloc i els buits blancs els vaig pintar amb un retolador verd. I aquest va ser el resultat:


Ha sigut un treball molt llarg i pesat de fer. Considero que l'he treballat molt i m'ha quedat bastant bé, he barrejat tres tipus de materials per fer el mòdul i per això crec que mereixo una mica més de nota.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada