dilluns, 29 d’abril del 2013

5. Avatar analògic taca



Aquesta làmina consisteix en fer un avatar analògic utilitzant la taca. La taca és una manera de pintar utilitzant un retolador, en el meu cas, o tempera negra. S'ha d'omplir tots els espais negres del dibuix completament perquè quedi en contraste amb el blanc. 
Per començar l'activitat vam utilitzar un editor de fotos online que es diu picmonkey per convertir la fotografia de la manera desitjada per fer el dibuix.

Tot seguit vam calcar la fotografia i vam fer totes les ombres per poder començar a pintar.
314617_10200231201652841_1405851572_n
Per finalitzar l'activitat havíem d'omplir tots els forats amb un retolador negre per que et quedés igual o semblant a la fotografia.

I aquest ha sigut el resultat. Personalment m'ha agradat bastant fer aquesta làmina, diria que més que les anteriors perquè és més fàcil des de el meu punt de vista. Ha sigut més ràpida a fer i entretinguda, jo aconsellaria fer aquest treball perquè ami m'ha agradat. Per mi el més difícil ha sigut el cabell, al tenir el cabell una mica ros hi havien parts que quedaven blanques i havia de fer petits forats. Diria que m'ha quedat bastant bé aquesta làmina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada