dimarts, 30 d’abril del 2013

6. Disseny logotip

Descripció : Havíem de dissenyar un logotip, per això varem fer diferents tipus de dissenys i desprès varem escollir un per que sigues el nostre logotip personal. Procés : Primer varem haver de fer quatre dissenys. Els varem fer en una lamina dividida en cuatre parts i ho varem fer amb pilot.

 

 Tot seguit varem tornar a fer els quatre logotips en una altra làmina, de la mateixa manera, la làmina dividida en quatre parts. Però aquest cop havíem de fer-ho amb contrasts blancs i negres .

 

 Desprès varem escollir el logotip que ens agradava més. El varem dibuixar quatre vegades a la làmina i varem pintar-lo de diferents maneres per desprès escollir-ne un.



 Per finalitzar varem haver d’escollir un dels quatre logotips per fer-ho amb cartró ploma i enganxar-ho a la
làmina.


  I aquest ha estat el meu resultat. Vaig escollir el de color blau i verd, encara que els colors no siguin del tot igual. Considero que m’ha quedar millor del que em pensava que em quedaria. Valoració: No m’ha agradat molt fer aquest treball. Penso que ha estat molt llarg i s’ha fet pesat. Hagués estat millor si no haguéssim fet la segona làmina o s’hagués fet un treball més curt.

1 comentari:

  1. Berta he intentat posar bé les fotografies però encara que ho canvii surt d'aquesta manera. No puc fer res més ho sento. :)

    ResponElimina