dilluns, 29 d’abril del 2013

3. Avatar



 "Un avatar és un personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un mateix"(wikipedia) i aquest treball tracta de fer avatars que s'assemblin a tu el més posible. Per començar vaig anar probant els programes que hi havien al vipfm.wordpress.com. Després vaig fer-me fotos a casa perque alguns programes en necesiten i amb el reste de programes intentar que s'assemblesin a mi el més posible. 
Primer avatar :    
Avatar_julian_opi
 Julian Opi --> Aquest programa no em va agradar gaire perque considero que els ulls i les formes del nas i els llavis no aconsegueixen donar expresivitat a la cara, a part de que es un dibuix i no es gens re<al.

Segon avatar :
Avatar_pimptheface
Primptheface --> Aquest es molt més real que l'anterior, encara que no m'agrada gens, he d'admitir que se m'assembla una mica.

Tercer avatar :
Avatar_digibody
Digibody --> Aquest és el que menys m'agrada de tots. No se m'assembla res i tampoc hi ha gaires opcions per fer un avatar que se t'assembli.

Quart avatar :
Avatar_voki
Voki --> Aquest és el que més m'ha agradat. Considero que se m'assembla molt per ser un dibuix, el color i les faccions.

Cinqué avatar :
Avatar_obamicon
Obamicon --> Aquest més que un avatar és una fotografia modificada, va millor per assemblar-se però no crec que conti gaire com avatar.

Sisé avatar :
Avatar_estil_warhole
Estil warhole --> Aquest és cuasi com l'anterior, però m'agrada més grácies als colors.

L'avatar que he escollit és el de Voki :
Avatar_voki
He escullit aquest perque em fa la sensació que l'he treballat més. És nota que és un ninu (avatar) no és cap fotografia per tant, més teball per que se t'assembli, té color, que dona més vida a l'imatge i crec que en aquest he trobat, en els demés no tant, les faccions facials més similars a les meves.

Aquest treball ha sigut entretingut, però he trobat varies dificultats. Intentava utilitzar-los tots però no a tots es podia : uns estaven privatitzats, uns altres necesitabes la camara i no em funcionava y d'altres que no conseguies que se t'assebles per molts intents que fesis. Jo crec que val la pena fer aquest exercici perque diria que et fiques més pressió asobre per fer-ho bé, és a dir, que com se suposa que ets tu, vols que et quedi bonic i a vegades quan estas fent altres treballs si no et surt garie bé no li dones tanta importancia. A més a més trobo que és bastant entretinguda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada